SOYELLKA - zajrzyj na nasz drugi blog

czwartek, 30 stycznia 2014

Legginsowe wariacje, czyli co w modzie piszczy, a raczej princi...

Tak, tak, właśnie "princi" ;). Bo tej wiosny królować będą realistyczne nadruki na legginsach. Mamy już od jakiegoś czasu sporo górnych części garderoby w tzw. printy. Ciuszki takie wyglądają niesamowicie. Praktycznie pojawia się na nich wszystko, co da się sfotografować. Poczynając od truskawek, poprzez widoki typu góry, wodospady, super modne witraże, po hamburgery. Wszystko to teraz przeniesione zostało także na legginsy. Dla niektórych z nas może to wydawać się dziwne, np. legginsy we frytki ;). Jednak czyż moda nie jest po to, aby się nią bawić, eksperymentować ze wzorami i kolorami, próbować nowych rzeczy? Ja jestem na wielkie tak, choć osobiście wiem, że raczej popcornu nie założę, ale te jasne legginsy w drzewa kuszą mnie ogromnie, no i może truskawki ? ;)...  Ciekawe, co sądzicie o tym trendzie?















Do kupienia jeszcze wiele innych, ciekawych modeli. Sprawdź :)

2 komentarze:

  1. Niektóre bardzo odważne, alemasz rację, że modą trzeba się bawić. Mój wybór to te z płomieniami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę bym się bała wyjśc w hamburgerach albo frytkach na nogach. Mam wrażenie że od samego patrzenia robiłabym się co 5 minut głodna ;)

    OdpowiedzUsuń