SOYELLKA - zajrzyj na nasz drugi blog

środa, 8 stycznia 2014

Legginsy - przeobrażenia

Legginsy - oto one. Królują już od kliku sezonów na modowej scenie. Raczej nie widać, aby chciały ustąpić miejsca ... Wciąż przechodzą ewolucję, modernizację, tuning i wszelakie inne formy przeobrażeń. Mnogość wzorów, kolorów, fasonów (a tak, legginsy nawet mają już swoje fasony...), materiałów, z których je uszyto, przyprawia o zawrót głowy. Legginsy imitujące skórę, legginsy w kosmiczne wzory, tzw. galaxy, kolorowe legginsy z abstrakcyjnymi ornamentami, legginsy w czaszki, krzyże, itp. "mocniejsze" wzory, a na dokładkę w reniferki i azteckie desenie. Do tego wciąż przeurocze koronkowe lub ażurowe legginsy. Nawet, jeżeli Twoje nogi nie są idealne (przynajmniej, jeżeli Ty tak uważasz ;)) to sezon jesienno-zimowy bardzo sprzyja eksperymentowaniu z legginsowymi cudeńkami. Można zakryć sporą ich część, np. długimi kozakami, a i tak mieć wciąż osiągnięty niesamowity efekt - wystarczy, jeżeli kawałek kolorowego materiału pojawi się w przestrzeni między kozakiem a tuniką lub swetrem. Naprawdę można działać cuda. Na koniec mała galeria tego, co możesz znaleźć w naszym sklepie - czyli inspirujemy :)






















7 komentarzy:

  1. niektóre legginsy są świetne, fajny wpis :-)
    zapraszam do siebie na konkurs walentynkowy w którym do wygrania biżuteria mojego autorstwa http://jeanettegloves.blogspot.com/2014/01/konkurs-walentynkowy.html

    http://jeanettegloves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam swoje najulubieńsze ;) Choć podoba mi się wiele legginsów, jednak nie sposób wszystkich posiadać i nosić :). Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  2. Mam nieśmiałą sugestię - czy możesz zrezygnować z kodowania? to trochę utrudnia pisanie komentarzy.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za sugestię, coś tam podłubałam, powinno być teraz prościej, przynajmniej mam taką nadzieję ;)

      Usuń
  3. Jak dla mnie wciąż galaxy. Te w tęczowe kolory są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwka w zielonym26 stycznia 2014 09:20

    Prawie wszystkie mi się podobają, najmniej chyba tylko te z kotami, takie trochę dla dzieci :(

    OdpowiedzUsuń